The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Collection <Back
Search

Explore the collection

Refine results
10 results
Saint Matthew and Saint John the Evangelist
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Ribalta, Francisco); Ribalta, Juan (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
Saint Matthew and Saint John the Evangelist
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Ribalta, Francisco); Ribalta, Juan (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Saint Matthew and Saint John the Evangelist
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Ribalta, Francisco); Ribalta, Juan (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Saint Matthew and Saint John the Evangelist
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Ribalta, Francisco); Ribalta, Juan (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

La litografía, realizada por Alejandro Blanco y Assensio, reproduce el lienzo de Velázquez (P01170) también conocido como El triunfo de Baco por su interpretación como una alegoría sobre el vino. Así [+]

The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

La litografía, realizada por Alejandro Blanco y Assensio, reproduce el lienzo de Velázquez (P01170) también conocido como El triunfo de Baco por su interpretación como una alegoría sobre el vino. Así [+]

The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

La litografía, realizada por Alejandro Blanco y Assensio, reproduce el lienzo de Velázquez (P01170) también conocido como El triunfo de Baco por su interpretación como una alegoría sobre el vino. Así [+]

The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Feast of Bacchus
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1836
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (After Velázquez, Diego Rodríguez de Silva y); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

La litografía, realizada por Alejandro Blanco y Assensio, reproduce el lienzo de Velázquez (P01170) también conocido como El triunfo de Baco por su interpretación como una alegoría sobre el vino. Así [+]

The Brazen Serpent
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Brazen Serpent
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Alejandro Blanco y Assensio (anterior a 1791-1848) que reproduce el óleo de Anton van Dyck conservado en el Museo Nacional del Prado (P01637). La atribución de la pintura a Rubens [+]

The Brazen Serpent
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Brazen Serpent
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Alejandro Blanco y Assensio (anterior a 1791-1848) que reproduce el óleo de Anton van Dyck conservado en el Museo Nacional del Prado (P01637). La atribución de la pintura a Rubens [+]

The Brazen Serpent
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Brazen Serpent
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Blanco y Assensio, Alejandro -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Rubens, Peter Paul); Dyck, Anthony Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Alejandro Blanco y Assensio (anterior a 1791-1848) que reproduce el óleo de Anton van Dyck conservado en el Museo Nacional del Prado (P01637). La atribución de la pintura a Rubens [+]

Up