The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Search

Explore the collection

Refine results
8 results
The Trial of Christ
Oil on panel. Ca. 1623
Francken II, Frans
The Trial of Christ
Oil on panel. Ca. 1623
Francken II, Frans

[+]

The Presentation of the Virgin in the Temple
Oil on canvas. XVII century
Sevilla y Romero, Juan de
The Presentation of the Virgin in the Temple
Oil on canvas. XVII century
Sevilla y Romero, Juan de

[+]

Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ramón Beltrán (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce el óleo de Sebastiano Conca conservado en el Museo Nacional del Prado (P00102). Esta estampa se entregaba con el c [+]

The Last Suppe
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Last Suppe
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Last Supper
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Last Supper
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ramón Beltrán (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce el óleo de Sebastiano Conca conservado en el Museo Nacional del Prado (P00102). Esta estampa se entregaba con el c [+]

Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ramón Beltrán (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce el óleo de Sebastiano Conca conservado en el Museo Nacional del Prado (P00102). Esta estampa se entregaba con el c [+]

Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Solomon worshipping Idols
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Beltrán, Ramón; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ramón Beltrán (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce el óleo de Sebastiano Conca conservado en el Museo Nacional del Prado (P00102). Esta estampa se entregaba con el c [+]

Up