The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Search

Explore the collection

Refine results
23 results
The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Luis Carlos Legrand (activo en Madrid entre 1829 y 1858) que reproduce el óleo de Francisco de Zurbarán conservado en el Museo Nacional del Prado (P01236). Esta estampa se entrega [+]

The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Young Man between Vice and Virtue
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Jorro, José; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Young Man between Vice and Virtue
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Jorro, José; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de José Jorro (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce un lienzo de Veronés (P499). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo CXXXVII acompañado de un texto explicativo [+]

Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Brush lithography, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Brush lithography, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ludwid Theodor Zöllner (1796-1860) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01689). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo CXVII e iba a [+]

Young Man between Vice and Virtue
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Jorro, José; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Young Man between Vice and Virtue
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Jorro, José; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de José Jorro (activo en Madrid entre 1832 y 1837) que reproduce un lienzo de Veronés (P499). El título que aparece en la estampa es El hombre entre el Vicio y la Virtud. Esta estamp [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Luis Carlos Legrand (activo en Madrid entre 1829 y 1858) que reproduce el óleo de Francisco de Zurbarán conservado en el Museo Nacional del Prado (P01236). Esta estampa se entrega [+]

The Virgin and Child with the Infant Saint John the Baptist
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Guglielmi, Augusto; Orley, Bernard Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Virgin and Child with the Infant Saint John the Baptist
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Guglielmi, Augusto; Orley, Bernard Van (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Augusto Guglielmi (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce un lienzo de Bernard van Orley (P01932) cuya autoría era desconocida en el siglo XIX tal y como figura en la e [+]

Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Es una litografía de Ludwid Theodor Zöllner (1796-1860) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01689). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo CXVII acompañ [+]

Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Brush lithography, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Anne of Austria, Queen of France
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Brush lithography, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Zöllner, Ludwid Theodor; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Ludwid Theodor Zöllner (1796-1860) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01689). El título que aparece en la estampa es Una princesa de la [+]

The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Finding of Moses
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Virgin and Child with the Infant Saint John the Baptist
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on ivory paper. 1832 - 1837
Guglielmi, Augusto; Orley, Bernard Van (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Virgin and Child with the Infant Saint John the Baptist
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on ivory paper. 1832 - 1837
Guglielmi, Augusto; Orley, Bernard Van (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Es una litografía de Augusto Guglielmi (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce un lienzo de Bernard van Orley (P01932) cuya autoría era desconocida en el siglo XIX tal y como figura en la e [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Vision of Saint Peter Nolasco
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Legrand, Luis Carlos; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Luis Carlos Legrand (activo en Madrid entre 1829 y 1858) que reproduce el óleo de Francisco de Zurbarán conservado en el Museo Nacional del Prado (P01236). Esta estampa se entrega [+]

Ford of a River
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Parboni, Aquiles; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
Ford of a River
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Parboni, Aquiles; Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Up