The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Search

Explore the collection

Refine results
5 results
Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Cayetano Palmaroli (1801-1853) que reproduce el lienzo de Parmigianino conservado en el Museo Nacional del Prado (P00279). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXIII e iba acompañado de un texto explicativo de José Musso y Valiente. Iba encuadernada en el tomo II de la serie dirigida por José de Madrazo, Colección litográfica de cuadros del rey de España el señor don

Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Cayetano Palmaroli (1801-1853) que reproduce el lienzo de Parmigianino conservado en el Museo Nacional del Prado (P00279). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXIII e iba acompañado de un texto explicativo de José Musso y Valiente. Iba encuadernada en el tomo II de la serie dirigida por José de Madrazo, Colección litográfica de cuadros del rey de España el señor don

Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Cayetano Palmaroli (1801-1853) que reproduce el lienzo de Parmigianino conservado en el Museo Nacional del Prado (P00279). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXIII acompañado de un texto explicativo de José Musso y Valiente. Está encuadernada en el tomo II de la serie dirigida por José de Madrazo, Colección litográfica de cuadros del rey de España el señor don Fern

Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Pietro Maria Rossi, Count of San Secondo
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Cayetano Palmaroli (1801-1853) que reproduce el lienzo de Parmigianino conservado en el Museo Nacional del Prado (P00279). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXIII e iba acompañado de un texto explicativo de José Musso y Valiente. Está encuadernada en el tomo II de la serie editada por el Real Establecimiento Litográfico, dirigida por José de Madrazo, Colección lit

The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Palmaroli, Cayetano; Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproduction of prints of paintings from the Royal Collections and its early projects were carried out by Francisco de Goya, who reproduced some of Velázquez’s paintings in 1778, and by Juan Barcel&oacut

Up