The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Collection <Back
Search

Explore the collection

Refine results
9 results
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Holy Family
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Rodríguez, Cayetano -Lithographer- (After Giordano, Luca); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Holy Family
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Rodríguez, Cayetano -Lithographer- (After Giordano, Luca); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Cayetano Rodríguez (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce el lienzo de Luca Giordano conservado en el Museo Nacional del Prado (P00169). Esta estampa se entregaba con [+]

The Temptations of Saint Anthony
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Asselineau, Leon-Augusto -Lithographer- (After Teniers The Younger, David); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Temptations of Saint Anthony
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Asselineau, Leon-Augusto -Lithographer- (After Teniers The Younger, David); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Léon-Auguste Asselineau (1808-1889) que reproduce el lienzo de David Teniers conservado en el Museo Nacional del Prado (P01821). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo CXVI [+]

The Holy Family
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Rodríguez, Cayetano -Lithographer- (After Giordano, Luca); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Holy Family
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Rodríguez, Cayetano -Lithographer- (After Giordano, Luca); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Es una litografía de Cayetano Rodríguez (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce el lienzo de Luca Giordano conservado en el Museo Nacional del Prado (P00169). Esta estampa se entregaba con [+]

The Last Suppe
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Last Suppe
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Last Supper
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Last Supper
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Guglielmi, Paolo -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

Up