The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Collection <Back
Search

Explore the collection

Refine results
7 results
The Infant Christ and Saint John the Baptist with a Shell
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1932
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Infant Christ and Saint John the Baptist with a Shell
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1932
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Es una litografía de Vicente Camarón (1803-1864) que reproduce el lienzo de Bartolomé Esteban Murillo conservado en el Museo Nacional del Prado (P00964). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo C [+]

The Baptism of Christ
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
López, Juan Antonio -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Carducho, Vicente); Turchi, Alessandro (Attributed To); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Baptism of Christ
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
López, Juan Antonio -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Carducho, Vicente); Turchi, Alessandro (Attributed To); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Juan Antonio López (activo en Madrid entre 1826 y 1840) que reproduce el lienzo de Alessandro Turchi conservado en el Museo Nacional del Prado (P05133). La atribución a este pinto [+]

The Baptism of Christ
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
López, Juan Antonio -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Carducho, Vicente); Turchi, Alessandro (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Baptism of Christ
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
López, Juan Antonio -Lithographer- (The Original Work, According To Inscriptions, Attributed To Carducho, Vicente); Turchi, Alessandro (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Juan Antonio López (activo en Madrid entre 1826 y 1840) que reproduce el lienzo de Alessandro Turchi conservado en el Museo Nacional del Prado (P05133). La atribución a este pinto [+]

The Infant Christ and Saint John the Baptist with a Shell
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1932
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Infant Christ and Saint John the Baptist with a Shell
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1932
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Vicente Camarón (1803-1864) que reproduce el lienzo de Bartolomé Esteban Murillo conservado en el Museo Nacional del Prado (P00964). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo C [+]

Saint James the Greater
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Ribera, Jusepe de, lo Spagnoletto (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
Saint James the Greater
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Ribera, Jusepe de, lo Spagnoletto (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por J. F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de José Ribera (P01082), se le asigna a Isidore-Justine-Séverin Taylor (1789-1879) según la atribución que hace J [+]

Saint James the Greater
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Ribera, Jusepe de, lo Spagnoletto (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
Saint James the Greater
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Ribera, Jusepe de, lo Spagnoletto (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por J. F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de José Ribera (P01082), se le asigna a Isidore-Justine-Séverin Taylor (1789-1879) según la atribución que hace J [+]

The Apostle James
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Apostle James
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Camarón y Torra, Vicente -Lithographer- (After Murillo, Bartolomé Esteban); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Up