The itinerary <em>TITULORECORRIDO</em> has been successfully created. Now you can add in works from the Collection browser
<em>TITULOOBRA</em> added to <em>TITULORECORRIDO</em> itinerary

Collection <Back
Search

Explore the collection

Refine results
14 results
Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Litografía de Augusto Guglielmi (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce el óleo de Juan de Juanes conservado en el Museo Nacional del Prado (P00840), pintado para el retablo de la iglesia d [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Litografía de Augusto Guglielmi (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce el óleo de Juan de Juanes conservado en el Museo Nacional del Prado (P00840), pintado para el retablo de la iglesia d [+]

Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
Saint Stephen is led to Martyrdom
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Guglielmi, Augusto -Lithographer- (After Juanes, Juan de (Vicente Juan Masip)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Litografía de Augusto Guglielmi (activo en Madrid entre 1829 y 1837) que reproduce el óleo de Juan de Juanes conservado en el Museo Nacional del Prado (P00840), pintado para el retablo de la iglesia d [+]

The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Florentino Decraene (1795-1852) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01638). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXVI acompañad [+]

The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Florentino Decraene (1795-1852) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01638). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXVI e iba aco [+]

The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Florentino Decraene (1795-1852) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01638). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXVI e iba aco [+]

The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Adoration of the Magi
Crayon lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1829 - 1832
Decraene, Florentino -Lithographer- (After Rubens, Peter Paul); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Es una litografía de Florentino Decraene (1795-1852) que reproduce el lienzo de Rubens conservado en el Museo Nacional del Prado (P01638). Esta estampa se entregaba con el cuadernillo LXXXVI e iba aco [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Calling of Saint Matthew
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1832 - 1837
Taylor, Isidore-Justine-Séverin -Lithographer- (Attributed To); Pareja, Juan de (After); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

Aunque la estampa está firmada por F. Taylor, esta litografía que reproduce el óleo de Juan de Pareja conservado en el Museo Nacional del Prado (P01041), se atribuye a Isidore-Justine-Séverin Taylor ( [+]

The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de
The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Printing on japon, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Real Establecimiento Litográfico de Madrid; Madrazo y Agudo, José de

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid
The Sacrifice of Isaac
Crayon lithography, Pen lithography, Scraper, Lithographic aquatint on wove paper. 1826 - 1829
Sensi y Baldachi, Gaspar -Lithographer- (After Sarto, Andrea del (Andrea D'agnolo)); Madrazo y Agudo, José de; Real Establecimiento Litográfico de Madrid

The Company for the engraving of the paintings from the Royal Palaces was one of the Spanish Enlightenment’s major undertakings during the second half of the 18th century. It supervised the reproducti [+]

Up